…het was wel koud
Hoi, ik ben Erwin.(9 jr.) Ik startte met nummer 1056 in de jongste groep. Ik vond het een leuke wedstrijd. Er was veel water en modder. En er waren leuke heuvels en afdalingen. Maar het was wel koud. En na de wedstrijd waren we koud en nat van de regen en vies van de modder. … Lees meer








