Veluwse Cup Loenen
Inge, Gaby en ik gingen naar de wedstrijd in Loenen van de Veluwse Cup. Het was een heel mooi parcour met veel steile klimmetjes. Ik moest achteraan starten wat ik niet zo leuk vond maar was na 4 bochten alweer vooraan in het veld. Deze positie kon ik behouden en ben ik 1ste meid … Lees meer




