Dankwoord namens en voor alle leden (en natuurlijk de ouders)
Ouders van ‘onze’ jeugd en leden Even een bericht vanuit het bestuur. Wij staan te trappelen om straks weer met jullie allemaal op zaterdag samen te komen bij de ‘standaard’ verzamelplaats, de Vlindertuin. Ook al komen er steeds meer versoepelingen, de besmettingen houden helaas nog steeds aan. Wij zijn daarom nog steeds genoodzaakt om te … Lees meer



